Merhabalar ben 9 gün önce 36+6 haftalık doğum yaptım çok şükür bebeğim sağlıklı ve güzel emen bir bebek olarak doğdu üç günün sonunda sütüm baya arttı hatta göğüslerim çok şişti sık sık emzirdim çok fazla akma yaptı tabi haliyle yeni doğan bebek tam anlamıyla bosaltamadi şuan yumuşadı hiç bir sıkıntı yok ama baya yumuşadı sanki hiç süt yok gibi önceden süt indiğini hissediyordum ama iki gündür ne acı ne ağrı sızlama hiç biri yok bebeğim emdiği zaman uyuyor gazını çıkarıyor lakin sık uyanmaya ve sanki hiç emmemis gibi aç olarak tekrar emiyor kayınvalidem göğüslerimin bukadar yumuşak olması normal değil diyor en azından şişme yapması lazım daha çok küçük tam ememez diyor açıkçası korkuyorum küçük doğdu kilo olarak tam besleyememekten mama kullanmak istemiyorum sizce kesiliyormu sütüm göğüslerim aşırı yumuşak hiç süt inmemiş gibi