Nehirleannesi trosyd melhem var müthiş birşey. ben mustela bile kullandım hiçbir işe yaramadı.bebeğim kanında mikrop vardı ishal olmuştu ve aşırı derecede pişiği vardı. Doktorun verdiği kremde hiçbir işe yaramadı.Trosyd melhemi keşfettim ve hemen silindi.ben başka birşey kullanmıyorum daha çocuk pişik olduğunda ufak bi kızarıklık olsun hemen siliyor.kesinlikle tavsiye ederim prospektüsünde de pişikler için diyor zaten gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz🧚♀️