Kullanan var mı acaba. Ben artık mama kullanmıyorum devam sütü alıyorz kızım asla soğuk içmez illa ılık olmalı. Mama hadi hazırlanıyordu sıcak su ile bunu dışarı da nasıl ısıtıcz? Böyle bir ürün kullanan var mı. Çok dua ederim size yardımcı olursanız