Arkadaşlar merhaba 17 kasım 2020 doğumlu oğlum 1 gün sonra 6. Ayına giricek son 2 3 haftadır gece bir kalkıyor sanki biyerinş kesmişsin gibi nasıl ağlıyor zor sakinleşiyor. Sebebini bir türlü anlayamadım. Cidden bu durumda canım sıkıyor. Saat başı uyanıp duruyor açlıktan mı diyorum manasını yiyor uyuyor. Açlıktan oldunu da zannet miyorum tekrar mama yapıyorum onu da almıyor önceden geceleri emerdi gündüz mama yerdi emmekte istemiyor asla memeyi almıyor zaten. Sizinde bebeğiniz böyle mi fikir lütfen:(((