Ayse-btl ben doğum ettim bir gün sonra boyatmıştım bişey olmadı oğlum şimdi
11 aylık iki defa daha boyattım bişey olmadı sütten geçmez diye biliyorum doktora sormuştum ben ama sen yine kendi doktorundan danışa bilirsin sadece boya varken emzirme ondan önce emzir çünkü boyanın kokusu ağır gelebilir bebişi rahatsız edebilir