Byzkrtss Merhabalar doğum yapalı 37 gün oldu bugün benden afersiniz kalın kahverengi sümükmsü bir akıntı geldi kalın ama böyle içimden çektim yani normal mi acaba korktum biraz böyle olan varmı
Sevgi1 Byzkrtss bnm yeni sezeryan öyle pıhtı uzun akıntılar geliyo kırmızı benimki daha yeni kestiler benim ya canlı 😹 seninki önceden kalmış diye kahvedir
Sevgi1 Byzkrtss bnm geliyor uzun wcde düşüyor sifonu çekerken görüyorum 😹 kan kaybından olcem ya ne zaman bitti senin kanaman kaç günde