Kızlar ben hastane işi in annemlere geldim orda yasak gelince kalmak zorunda kalmıştık kızımla pazartesi eşim almaya gelecek bizi 4 te işten çıkınca ama şehirlerarası seyahat yasağı kalkacak değil mi ? Herhangi bi açıklama da yapılmadı napıcamızı şaşırdık ya