Birannebirfurki Kızlar bebeğim 2 ay önce bronşitten hastanede yatmıştı bugünlerde yine burnu çok tıkalı serumla açmama rağmen açılmıyo baby vac kullanan veya daha iyisi olan var mı şimdi eşimi nöbetçi eczaneye yollıycam
sevdam4721 Birannebirfurki çekme aspırotoru kullanıyorum serum suyundan snra çekıyorum baya gelıyo kızım rahatlıyo ama baby vacı bılmıyorum üste kalsın canım yazın geçmiş olsun
Birannebirfurki sevdam4721 çok teşekkür ederim eşim otribebe almış banyo yaptırıp onu deniycem bide 🥰