Merhabalar sevgili anneler. Kızım 4 bucuk aylık. Kan damlası kullandığımızdan beri kızımın kakası koyu yeşil ve kokulu olmaya başladı. Acaba bu kan damlasından dolayı normalmı yoksa doktora görünmemızde fayda olurmu. Aynı Tecrübe yaşayan varsa benide bilgilendırebilirmi. Şimdiden teşekkürler