Oykuaygun Mamanın bebeğime iyi gelmediğini nasıl anlayabilirim? Birde mama yedikten sonra belirli aralıklarla sanki tekrardan mama yiyormuş gibi yapıyor, yüzünü ekşitiyor. Bu reflüsü olduğu anlamına mı geliyor?
Kbraesmags Oykuaygun mama 3 4 saat tok tutuyorsa yarıyordur eyer 3 saat az ise yaramıyordur ve kilo almıyorsa bebek veya çocuk yaramıyordur bide bazı bebekler boyuna da verebilir
Bebegimm1 Oykuaygun mamadan sonra kusuyorsa mamayı yemek istemiyorsa bitirmiyorsa gaz sancisi veya kabizlik sorunu varsa kilo alımı az ise bu ona uygun mama degildir
_elmaliturtam Benim kizimada veriyodum ilk aylar oda bu şekilde yapıyordu hep kusmaya calisiyodu sanırım midesi ogutmuyodu yada fazla geliyordu.. hipp organik combiotic Kullanıyordum en son onda hiç bunlar olmamıştı
_elmaliturtam Oykuaygun yokk yani baya oldu zaten bu anlattığım olay şuan mama kullanmıyorum ama ozaman bu mama için yorumlar baya iydi bende onu denemiştim.. sizde bı deneyin derim
Kbraesmags Mamayı değiştirin bebeğini z sevmemiş veya gaz yapıyordır sma mama yada bebelac gold deneyin aptamil bu 3 çok iyi
NazCem43 Bebegimm1 bebeğim sma mama içmek istemiyor önceden diğer mamayı yer yemez uyurdu şimdi uykuya dalamıyor acaba mamayı mı değiştirmeliyiz
Bebegimm1 NazCem43 tadını sevmemiş olabilir diğer mamayı neden degistirdiniz ki bende sma denemistim bebegim hic bir turlu yemiyordu onu
Bebegimm1 NazCem43 bende hıpp kullaniyordum fiyatindan dolayı sma denedim onu sevmedi sonra smilac aldım biraz sevdi sonra bebelac gold aldım onu kullanıyoruz 2 aydır deneyerk anlarsiniz gramajı az olandan başlayın mutlaka her mamayı sevmiyor bebekler malesf🤦♀️