cocomelon33 ılk zamanlar bn hiç yapamıyordum ödüm kopuyordu ama bı gün gece artık acıle gtrdum kızım ağlamaktan gelen olmuştu doktor yan cevırıp sıktı burnuna snra hafıf sırtına vurdum sonra dıger burun deliğine sıktı gene sırtına vurdum zaten çoğu çıkıyo dıger burun değilinde hiç bi kötü etkı yok suyun bn evde burun aspırotoruylede cekıyorum kızım maşallah 2.5 aylık oldu günde 2 sefer yaparım mutlaka mıs gıbı uyuyo snra zamanla alışırsın artık elımle tutup kafası yere donuk 2 sn yapabılıyorum arttık hıc korkma helekı rahatladığını gorursen hep yapıcaksın doktora yaparmısınız görmek ıstıyorum de geçmiş olsun