Merhaba canım anneler çok kafama takıldı buraya yazmak istedim kızımın hiriltisi var diye doktor antibiyotik verdi şu toz olanlardan antibiyotiksiz geçmez dedi içine suyu fazla katmisim 70 ml 100 ml olmuş 😥 napsam şimdi yenisimi alsam etkisi gitmismidir ayrıca dolaptami saklamaliyim malum ev 24 25 derece altında saklayın dio bilgisi olanlar mutlaka yazarsa çok sevinirim