Merhabalar bebegim anne sutu alamadigi icin doktorum yavas yavas ek gidaya baslayabilcegimizi soyledi ancak hic deneyimim yok. Bugun elma puresi ile basladim biraz sulandirdim cok sevdi istah acan gelisimine iyi gelen neler onerirsiniz? Nasil baslayayaim her gun ne kadar vereyim simdiden tesekkurler