Smy16 Bayanlar bebeğim 9 aylık ve sabah 6 buçuk 7 gibi kakasını yapıyo uyurken ve hiç şaşmıyo günlük o saatte yapıyo ve yaptıktan yarım saat sonra uyanıyo bu süreç geçicimidir acaba veya bu kaka olayını gündüze çekmem için nasıl bi yol izlemeliyim
Aysuxx Smy16 kız bırak yapsın nolcak :) bağırsak düzenini mi bozcan ne güzel bi düzeni oluşmuş öyle daha iyi degilmi herkesin saati farklı 😂
Fsdmrkn Smy16 benimki sadece anne sütü iciyor. Duzenlsrini öyle oturtumuslar artık bakalım nereye kadar 🤭
Smy16 Aysuxx yapmasında sorun yok yapsın yapmasına ama uykusundan uyanıveriyo, normalde 9da felan uyanırdı kakayı yapınca 7de felan kalkmaya başladı rahatsız oluyo, gün içerisinde 2 3 defa yapıyo zaten 😂