Merhaba anneler 2 yaşında kızım var.bi ara eli sürekli burnudaydı tıkalıydı yara yaptı hatta ellemekten şu aralar geçti.pandemiydi yasaktı derken hdi bir burun için götürmemeyim doktora dedim çünkü ne ateş ne öksürük var ama arada hapşurur oda günde 2 bilemediniz 3 defa.şimdide burunlar tıkalı ağzından nefes alıyor neden böyle burunla problemi var anlamadım.serum fizyolojik falan bağrış çığrış zorla dmlatıyoruz onund yarısı dışarı gidiyo.neden böyle oluyor yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim 🙏