Busraazra Merhaba baston bebek arabası kullanıp memnun olanlar var mı ?Katlanır olması ve az yer kaplaması önemli benim için önerisi olan yazabilir mi ?
Sevgilimmm Busraazra ben de baston ve kabin arasinda kararsız kalmıştım. Chicco ohlala aşırı hafif ve güzel magazada denedim. Ama kabin aldım tekrar bebeğim olursa kullanmak için. Pierre Cardin yehoo aldım memnunum
Deletedmom0099 çok memnunum, tavsiye ederim https://www.e-bebek.com/baby-plus-baston-puset-p-byp-309bs/