Fatma69 12 aylık oğlum var ruşeym aldım üstünde kullanımı yazmıyor, üzerinde ki firmaya yazdım dönüş yapmadılar naisl kullanmam gerek hergün verebilir miyim meyve püreleirne koyuyorum başka hangi şeylerde kullananilrim pişirmeme gerek var mı
Bernaaazynp Fatma69 merhaba güzel anne uzun zamandır kullanıyorum ben de yoğurdunun içine mücver yumurta aklıma gelebilecek çoğu şeye bir tatlı kaşığı kullanırım. günde bir yemek kaşığını geçmeyecek şekilde çoğu şeye katıyorum ben. İster pişirdiklerine ister pişmeden . Şifa olsun inş.
Cemrex Fatma69 selamlar 🙋♀️ bende çorbalarına bi tatlı kaşığı yada az yapacaksan bi çay kaşığı gibi koyuyorum. Sabah yulaflı kahvaltı hazırlayacaksam onun içine bir çay kaşığı koyuyorum. Ve pisirerek kullaniyorum .Hergun kullanmıyorum. Erken ergenliğe sebep olabilir şeylerin listesinde adı geçiyordu bebeğim 9 buçuk aylık haftada 3 tatlı kâşigi max kullanırım ama .
okuyananne222 Fatma69 keklerde vs kullanabilirsin. Yoğurdun içine katabilirsin. Meyve suyuna püresine vs vs
minikpatates Fatma69 ben bayadir kullaniyorm yaklasik 1 senedir. Her çorbasına atarim ortalama 1 silme yemek kasığı kadar.
Bernaaazynp Cemrex erken ergenlik konusunu bilmiyordum öyle miymiş 🤭 ben de düşüreyim biraz daha teşekkürler bilgi için araştırayım ben de .
Cemrex Bernaaazynp evet malesef cok faydali ama fazla kullanımının dezavantaji 😕 bende 1 yas sonrasi propolisi okurken tesadufen denk geldim 💕
Fatma69 Cemrex ay propoilisi de çok merak ediyorum naisl kullanıyor sunuz kaç aylıkken başladınız nerden hangi marka aldınız Acaba çok sordum ama 🤣
Serap__ Fatma69 Ben çorbalarının içine ekliyorum ekmek yemediği için. Yoğurda ekliyorum bazen… 1 yemek kaşığı kadar.
Zeyno111 Fatma69 Pişirilmeden tüketiliyor ben genelde yoğurt kefir meyve püresi tarzında şeylere ekler veririm çay kaşığı kadar fazlasının da sıkıntısı olabilir
Cemrex Fatma69 yok kullanmıyorum şu an daha 9 buçuk ayligiz 1 yaş incesi ari ürünleri yasak ama sonrası için araştırdım. Marka araştırmadım aslında propolis yararli diye avantaj dezavantaj olarak onceden bakiyim dedim ama erken ergenliğe sebep oluyormus o da o yüzden 1 yaşına gelelim doktoru önerirse ilave ederim beslenmesine uygun gördüğü ölçüde 🌸