Merhaba güzel anneler size bir sorum olacaktı acil cevaba ihtiyacımız var aynı durumu yaşayan annelerimiz vardır belki. 😞Dün yeğenim uyanır uyanmaz burnundan şiddetli kan geldi durduramadığımız bir kandı. Hastaneye yetiştirdik acilde durdurdular. Kan değerlerine bakıldı. Apttsi 18-35 aralığında olması gerekirken 52.2 çıktı. Kanın geç pıhtılaşma sebebi buymuş. Hematolojiye yönlendirdiler. Doktor bu yüksekliğin yeğenimin bir hafta önce geçirdiği viral enfeksiyona bağlı olma ihtimalininde bulunduğunu söyledi. Çocuk doktoruna sıra aldık hafta içi götürecez tekrardan fakat içimiz içimizi yiyor şu anda . Aranızda belki aynı durumu yaşayan anneler vardır aptt yüksekliği, buna bağlı rahatsızlık yaşayan duyduğunuz bildiğiniz biri varmıdır? Neden olmuş olabilir bu kanama, bu kan değeri yüksekliği.😔