Sisli 14 ay 25 günlük bebeğim benim.sorunca o da burnunu,ağzını göstermiyor.kitaptan ziyade çocuğun sokakta kedi köpek görmesi lazım.benim oğlum kedi ile iç içe olduğu için (uzun müddet komşularla hamile olan bi kedi baktık bahçede ve binada sonra doğum yapınca yavrularla da ilgilendik,akabinde 20 gündür bi yakınımın kedisi bizde kalıyor misafir olarak şuan)kedi(dediiiii),miyav(maaaauuu)diyebiliyor.ama köpek ,hav hav bizde de yok.bende gösteriyorum kitaplardan lakin dediğim gibi iç içe olmak daha etkili sanırım(12.ayından beri söylüyor çünkü)yemeğe gelince beklentiniz ne kadardır bilmem ama bende çatala batırıp eline veriyorum,yoksa yanlamasına tutuyor batıramıyor gıdaya çatalı.ama yamuk yumuk da olsa çatalı ağzına götürüp yiyebiliyor.velhasıl canım endişe etme.gayet normal.evet benim oğlum da herşeyi ağzına götürüyor (çok çok normal)topu da isterse getirir,istemezse oralı bile olmaz.hatta çoğu zaman topu ver,getir derim bakar öyle yüzüme ne diyor bu diye.olumlu yanlar diye bahsettiğin maddelerden bazılarını benim oğlum anlamıyor mesela.(ben evham yapmıyorum hepsinin vakti var biliyorum ve bundan başka 2 çocuk daha büyüttüm ondan rahatım galiba)velhasıl çocuğun gayet normal bi bebek.hiç kendini üzme..