Kızlar bebeğim 25 aylık oldu yani 2 yaşa girdik sürekli ağlıyor herşeye inatçı olmaya başladı geceleri gündüzleri ne varsa kızdığı onları yaşıyor birde konuşmuyor pek baba gel gel göyüş diyor nene falan herkes erkek çoçukları geç konuşur diyor benim de artık kafama takılmaya başladı bu durumda olanınız var mı?