balcicegin_annesi 13 kilo 90 cm boyumu var 2,5 yaş henüz kaç almam gerekiyor kıyafetlerde 2 yaş mı 3 yaş mı ve bir de ayakkabı bedeni olarak da 24 buçuk 25 giyiyoruz kaç almalıyım numara olarak da bilgisi olan var mı ?
ZMK balcicegin_annesi ben panduf almıştım bir numara büyük almalıymışım küçük oldu kıyafetlerinidr tam ayına göre alıyorum tam oluyor şuana kadar hep ay olarak aldım ama 2.5 yaşındaysa 3 yaş da olabailir 2 yaşta kalıplar çok büyük değil
Eliftoprak44 balcicegin_annesi kesinlikle 3yaş alın. Oğlum 8buçuk aylık 1,5-2yaş giyiyor bazı kıyafetlerde üst kıyafette. Tişörtleri 1buçuk 2yaş. Ancak oluyor. Boyu 83cm di en son oğlumun. Kilosu 10civarı. Şort aldım 9-12ay. Tam oldu. Ama bir ay sonra olmaz. Yani büyük alınmalı bence
ipek39ela balcicegin_annesi 19 aylık kızıma geçen ay pantolon aldım bu jegging olanlardan 2 3 yas aldım sadece beli hafif bol oldu onun dışında oldu 14 kg 88 cm kızım, bence 3 yaş alabilirsiniz
Lagertha ZMK büyük al bebeğim 7 aylık 9-12 giydiriyorum. Bir iki aya 12-18 e geçeriz sıkmasın diye. Özellikle beli lastik olanlar sıkıyor.
Omerasafsmom Ben birçok kıyafeti ordan aldım hepsi büyük geldi genelde kalıplar büyük oluyor. Seçtiğiniz ürünün yorumlarına mutlaka bakın
sokomel Lagertha bebeğim 14 ayı geçti 9-12 tulumlar hala rahat oluyor 😂 10 buçuk civarı kilosu. sizinki kaç kilo 7 ayda iyi oluyormuş 9-12
Lagertha sokomel şuan 9-12 aylık tulum büyük bile canım ben takımlardan söz ediyorum takımların bel lastiği sıkıyor. Yoksa tabi benim bebeğime de büyük hem boy hem de beden olarak. Bebeğim 8,5 kg çok kilosu yok.
sokomel balcicegin_annesi kıyafete göre değişir kıyafetin kalıbına göre. mesela taytları daracık büyük alabilirsiniz ama tulumlar çok gevşiyor büyük almayın. yorumlarına bakın orada bedeni büyük mü küçük mü bi yorum kısmında bilgi var
Dnz13 Ben hep h&m alıyorum ama Tulumların bedenleri çok büyük oluyor . Şuan 28 aylık 3 yaş alıyorum artık . Ama 12-18 tulumları hala oluyor