Her yerde havai fişek sesleri,sloganlar,korna sesleri tam kapanmanin bitişini kutluyorlar galiba. Oğlum uykusundan uyandı önce bir irkildi sonra çok çabuk adapte oldu seslere, baya baya ritim tutup alkışla eşlik ediyor 😒 (Beşiktaş şampiyon oldu diye bu kutlamalar biliyorum 🌺)