Organikumos nursocum Ekran fotisi aldım attım maillerine sende at belki daha önce kurtarırlar bizi ya 😅
Organikumos nursocum Ya sözde 20 25 dakikada bir çıkması lazımmış 2 3 dakikada çıkıyorsa hata varmışmış ekran fotosu atacakmışız. Bende attım bakalım 🤷🏻♀️
Organikumos nursocum Yaşam koçluğu programları işte ahshdh 😅 herşeyin sanalı var yükleyen yaşam koçum su iç dedi şu kadar yürü dedi diye geriliyorlar birde ahdjdjsj 😅😂😂
Organikumos Zeynepli1234 3 dakikada bir su içersem apandistimiz sıkıntıya girebilir 😅 canımıza kastları mı var ya
nurelem Organikumos canım hapykids uygulama yazıyorum direk giriyorum hiç reklam bekleme felan yasamadım
Organikumos lanadelmiyav Valla hadi çıkıyoda x i en dibe koysalardı hiç basamasaydık ya kapatırken ki cebelleşmeme eşim gülüyor artık 😫
lanadelmiyav nursocum ahshssh bir reklam bu kadar amacına hizmet etmez. Aşırı sinir oldum. İçmicem ya iç-mi-cem diye geziniyorum ortalıkta 🤦🏻♀️😁