Herkese merhaba,
Bebeğimin odasına alt açma masası aldık ve ilk günden beri hep onu kullanıyoruz. Bebeğim 4,5 aylık oldu ve yavaş yavaş dönmeye başladı. Ben de boşluğuma gelip de düşerse diye tedirgin oluyorum.
Tecrübeli anneler ne diyorsunuz?
Kullandığım modeli de ekledim. Bunu nasıl daha güvenli hale getirebilirim? Fikriniz var mı?
https://resimyukle.io/r/DH2qGnOZn5