10 aylık bir kızım var ve doğduğundan beri heryerini kaşıyor 3 aylıkken doktora götürdük yumurtaya alerjisi var dediler ve 7 aydır dikkat te ediyorum ona ramen hala kaşıyor kendini hemde heryerini bacakları boynu sanki kedi tırmalamış gibi sizce ne yapmalıyım kızlar bana bir fikir verin lütfen🙏