Merhabalar 🌼
kızım 6 ay 18 günlük, 3 gündür felaket durumdayız sürekli ağlıuor ki normalde kısmej sakin bi bebektir. Yani en azından nadir ağlar, şuan uyanınca ağlıyor ilgileniyorum ağlıyor ilgilenmiyorum ağlıyor oynuyorum ağlıyor yahu kafayı yiycem damaklara bakıyorum görünen birşey yok. Atak haftasına bakıyorum ondada 3 gün görünüyor. Tetagil kullanıyorum dişi için ama yok çocuk eahatlamıyor. Diş daha ağır basıyormuş gibi geliyor şuan sürekli el ağızda hırslanıyor var mı bi öneriniz bu damaklar için 😔