Emirin_Annesi10 ya ben sozde hic sakınmayacaktım 😅 yelek bende giydiriyorum yazmayı unutmuşum. Uzun kollu zıbın alta külotlu çorap üstüne ince tulum giydiriyorum. Öğlen sıcağında kulotlu çorabı yeleği çıkarıyorum ama cok gecmeden geri giydiriyorum. Disari çıkarsak mutlaka ustune ceket giydiriyorum. Dolabi elbise, sortlu askılı tulum dolu kapağı her açtığımda elim gidiyor sonra bırakıyorum. Kısa kollu zibinla geçip külotlu çorabı birakmam gerekiyor diye düşünüyorum ama hemen icim sızlıyor usutursem diye