Hafsahuma Bebegimin saçını sünnet usulü 7. Gün kestik. Sık ve güzel olması için tekrar tekrar kesmek sizce gerekli mi? Deneyimleriniz neler güzel anneler :)
Deniz00 Benmki 1 buçuk yaşında 2 kere sıfıra vurmak daha iyiymiş abim kuaför ordan blyrm bende daha yeni 1 kere ettim baklm