3 aylık olduk bugün itibariyle… Asla memeden ayrılmıyor🤣 kaç tane emzik denedim en ucuzundan en pahalısına öğürüyor atıyor. Gün içinde sürekli memede emmese bile. Artık kendimi emzik gibi hissediyorum a dostlarım🤣
Sizlerde böyle misiniz?
Ne zaman geçiyor bu meme hevesi🙈