Juliet1 ne güzel bir şwy yapıyorsunuz allah razı olsun sizden 🥰
Burda anne olup sma hastası bebeklere “nede olsa ölücekler niye tedavi ediyorlar” yazmıştı başka anne de"akraba evliliğinden sma hastalıgı oluyor ne yapalim evlenip çocuk yapmasalardı simdi de para topluyorlar "demişti allahın yarattığını mi sorguluyorsunuz yarına başlarına ne geleceklerini bilmeden nasıl böyle konuşuyorlar bide bunlari yazan kisilerin anne evlat sahibi olmasi beni ayri üzdü allah hidayet versin böylelerine 😔