Busramusti aslında kendisi bırakmadı, kilo alımı durmuştu iştahsız olduğu için ve memede 1 dk bile emmeyip bırakıyordu, hatta sütün inmesini beklemeden bıraktığı oluyordu, maalesef ben de sağıp en azından oyun yapa yapa içirmeye çalışıyorum annem yanımda o deniyor vs, böyle bile tek seferde en fazla 60 cc içiyor yarım saat 1 saat sonra yine bu şekilde vermeyi deniyoruz parça parça işte :( o kadar özledim ki emzirmeyi şimdiden 2 hafta oluyor :(