Purple
Benim doktorumda kesinlikle korse ve sarma işlemi yapmıycaksın demişti..
Nitekim göbek gidiyor eskisi gibi dümdüz olmasada gidiyor sporla desteklenirse olabilir düşüncesindeyim..
Ayrıca senin daha çok yeni 9 ayda şişen karın hemen inmesi bekleyemeyiz☺️
Gidicektir 3. Ayımdan sonra korse kullandım işe yaradı💐