Merhaba anneler 🌸 benim bebeğim 6.5 aylık doğduğundan beri ütülüyorum kıyafelerini. Sizler ne zamana kadar ütülediniz ? Artık beni çok zorluyor ütülemek. Ek Gıdaya başladığımız için çok kirleniyor üstü. Salyamızda çok ıslanıyor. neredeyse 2-3 günde bir kıyafeylerini yıkayıp ütülüyorum. 🤦🏼♀️