Hanımlar 2 aylık bebeğim var ayağımdan dolayı ağrı kesici ve antibiyotik kullanıyorum ama göğüs ucun sertleşti kabuk bağlar gibi oldu ve soyuldu çok kötü zatn doğru düzgün sütüm yoktu şimdi çok zor emziriyorum canımdan can gidiyor ilaçlardan mı oldu ki ne yapmam lazım.cok kötü