Kizlar kızımın 3 ayından beri böyle kızarık kuruluk oluyodu cildinde doktora gittim kahve hazir gıda tüketme dediler ama.arastirdimki yumurta süt ürünleri herşey olabilirmiş mustela krem sürüyorum geçiyor küçük küçük mesela kolunda çikiyo sonra yine sönüyor benim diyetmi yapmam gerek ek gıdaya baslicaz yumurta yemeyi düşünmüyorum bakalım süt ürünleride . Nasıl bir yol izlemeliyim yardim lütfen? :(