YamacDemirinAnnesii Kızlar 7,5 aylık bebeğim var doğum yaptıktan sonra kanamam oldu 40 gün sürdü sonra kesildi 10 gün sonra adet gördüm düzenli devam ediyordu 2 aydır olmuyorum, gebelik testi aldım test yaptım negatif çıktı neden olabilir fikri olan var mı? Ya da başına gelen ?
YamacDemirinAnnesii MTkutay emziriyorum canım yani ne zaman isterse ona bağlı saat koymuyorum ne zaman isterse emziriyorum
Fulyademet YamacDemirinAnnesii emzirme devam ettiği sürece düzensizlik hatta hiç regli bile olmadığın aylar olabilir