Selam Anneler Bebeğim 3. Buçuk aylık ve ısırır gibi sürekli sadece sol göğüsümü yara yapıp acıtiyor oğlum yapma diyorum başlıyor ağlamaya napcam bilmiyorum canım çok yanıyor o göğüsümü vermek istemiyorum emzirme danisma da bana bebeğime yapma demem gerektiğini söyledi bende söylüyorum ağlıyor 😅 nazlı bebek laf söylemeye gelmicek herhalde tavsiye si olan varmı