Hanımlar merhaba oğlum 8 aylık en son 6 aylıkken gitmiştik doktora yüzyıla sinan beye doğdu doğalı oraya gittik hep fakat muayane ücretleri ve testler cok tutuyor bütçemiz aşıyor artık bu yüzden devlette önerebilceginiz memnun kaldım dediğini doktor varmıdır ?