Umutali04 Arkadaşlar 3 aylık oğlum var bayram günü tek kakasını yaptı hala yapmadi ne yaparsam iyi gelir acaba çünkü bu yüzden kaç gündür uyumuyo
BeautifulMother1 Umutali04 merhaba benim oğlumda kakasını yapamadı doktoru aradık gliserin fitil önerdi aldık ama metsil damla da aldık gaz damlası ama tuvaletini de yaptırıyor rahatladı çok şükür doktorunuzu arayabiliyorsanız arayıp danışın geçmiş olsun
Umutali04 BeautifulMother1 çok sağolun aradım ama ulaşamadım malesef ben Bebelac mama veriyorum 3 veya 4 ölçek arada zinco damla kullaniyorum ve maflor kullanıyorum
hberfin Bol sıvı tüket meyve suları iç katı yiyecekler çok tüketme cnm benim bebeğim de öyleydi hep sıvı tükettim
Melek030 BeautifulMother1 aynen o fitil eczanelerde bulunmuyor ama iyi bir fitil lavmandan iyi en azından