Yagmurannesi Milagrosoreiro benim kızım 3 yaşında ve bebekliğinden beri üstünü örtmeyi sevmez bu sene de ayağına gece yatarken çorap giydiremez oldum
dewamkee Milagrosoreiro valla ben 2 kizima da 2 tane ortuyordum hatta. Hic bise olmadi cokta takmamak lazim be bacı ☺
Milagrosoreiro dewamkee Ben bebeğim daha 2 aylıkken örtmüştüm mutfakta iş yapıyordum bebeğimde uyuyordu.Annem gidip kontrol ettiğinde oğlum pikeyi tamamen suratına geçirmişti.Yani ben acemiyim kontrol bile etmemiştim ama Allah korusun o günden sonra ve araştırmalarım neticesinde asla üstünü örtmem.
kirlibeyazkedi Büyüklerin etkisinde kalarak çorapla yatırıyorum ben de. 2 buçuk aylık oldu bebeğim yaklaşık 3 haftadır çorapsız yatırıyorum hatta 25-26 derece gündüz de giydirmiyorum ekstra gaz falan da olmadı.
Milagrosoreiro Olric11 Ya bence başka bişeyden hasta olmuştur çorapsız yatıp hasta olan bebek hiç duymadım 😒Bide nasıl alışırsa öyle gider çorapsız yatmaya alışsın ilerde daha sık hasta olur yoksa
haziranin25i Milagrosoreiro 3 aylık kızım çorapsız yatıyor ama üzerine pamuklu battaniyesini ortuyorum. Siz üzerini ortmuyorum demişsiniz gece uyanirsaniz ayaklarını kontrol edin soğuksa çorap takın bence
Cansuk Çorapla yatıyorum soğuk havalarda çok sıcak olduğu zaman çıkarıyorum doktorumuz bebek ayağından üşürse sık uyanır demişti 😂
Sssby Üstünü örtmeden yatıran arkadaşlar meraktan soruyorum hasta olmuyor mu çocuk nasıl oluyor ben hepsini her uyandığımda açıldıysa üstleri hep örterim
Milagrosoreiro Sssby Bebeklerin üstlerini 2 yaşına kadar örtmemeliyiz kendilerini koruyamazlar Allah korusun.Uzmanların önerisi bu yönde ben de hiç örtmedim üşümüyorlar merak etme uyku tulumları var sıcaklık derecelerine göre onları giydiriyorum
Milagrosoreiro Mom987 İstanbulda mısın?Geceleri ben üşüyorum hala bebeğimde üşür diye düşünmüştüm hep dün ilk defa çıkardım gece daha rahat uyudu
Saripapatyammm _BirAnne Benim kizim onlarida cikarirdi 😀 gece emzirmeye kalkardm bi bakardim pijama yok
Mom987 Milagrosoreiro İstanbulda değilim. Ben çorapla yatmayı hiç sevmem onunda rahat yatamayacağını düşünürüm. Benim ki sevmez zaten çorabı şuan mevsimlik uyku tulumu kullanıyor dizinden itibaren de ince bir örtü hava biraz daha ısınsın üstü açık yatar.