Merhaba 1,5 aylık bebeğim var. Gün içerisinde sürekli hapşırıyor. Çok az da öksürür gibi oluyor.İlk zamanlar doktora da sorduğumda anne karnındaki sıvıyı hapşırarak attığını söylemişti. Ama yenidoğan değil artık ve hâlâ devam ediyor. Evimiz gölge de kaldığı için serin olabiliyor petekler sürekli yanıyor ama çok da bunaltmak istemiyorum erkek çocuğu sıcağı çok sevmezmiş çünkü çok sıcak olunca da terliyor üşütmüş olduğu için mi hapşırıyordur sizce ? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻