Mrvadn Merhabalar 2,5 aylık bebeğim var emziriyorum ve bu aralar acayip tatlıya düşkünlüğüm var kaşık kaşık reçel yiyorum böyle bir durumla karşılaşanınız var mı aramızda 😕
Seyma_29_ Mrvadn normal henüz bebeğiniz küçük ilk zamanlar bende öyleydim sonra sonra düşkünlüğüm azaldı
_elmaliturtam Mrvadn benim hala öyle yaaa gerci normalde de tatlıyı seven bı insanim ama bazen kriz geliyo. Sanırım adet olamamanın etkiside var😩5ay18gunluguz 🌼
ILGAZ2020 Mrvadn her emziren anne yaşar bunu ama sana tavsiyem diyetisyene git yoksa hamilelikyen gazla kilo alir birde onlari vermeye calisirsin kendimden biliyirum