Jusuff_05 hemen hemen her bebekte olur derler. Bizimde vardı 11 ile başladık 5 günde 8 e düşmüştü. Sonrasında tekrar baktırmadım açıkçası. Dediginiz gibi 2 saatte 1 emer, bez sayısı idealdi. Vücuduna bakın, kollarına bakın. Özellikle yüzüyle elleri arasında renk farkı varsa sarılıktır. Daha çok belli oluyor el ve yüz farkından.
Bizimde uyandırmalarımız zor olurdu. Altını açardım uyanırdı. Veya uyurken emzirmeye çalışırdım. Hala hafif sarılığı var bence, gözbebeklerinden belli. Yüzüde daha elleri gibi beyazlaşmado tam. 1 ay 8 günlüğüz. Uzamış sarılık (anne sütü sarılığı) dedikleri bir durum varmış bir de. 3 ay kadar rengi yerine gelmezmiş.
Eğerki özele gidiyorsanız doktora gerek yok. Randevu almadan gidip, girişten kayıt yaptırırken sarılık testi yaptıracağım derseniz hemşireler hallediyor cihazla. Cok sarı görür veya emin olamazlarsa cihazdan kan testi yapıyorlar. En azından benim gittiğim hastanede bu şekilde. Arayıp öğrenin fiyatıyla. Sadece sarılık testi için götürmüşlüğüm var.