Merhabalar. Kızımın kulak arkasında lekeler var biz ikinci üçüncü ayda fark ettik doğum lekesidir diye düşündük aile hekimi doğum lekesi olmadığını ama pek de önemli değildir güneşte düzelir dedi ben yinede pazartesi çocuk doktoru na gidecegim görümce min kızında da varmış artmış göbek ve sırtında götürmüş o her doktora net bişey dememişler ama Vitiligoda değil demiş doktor bu da değil gibi aile hekimi o yetişkinlerde görülür dedi ama varmı bu durumla karşılaşan aceba .