Kızlar daha önce kilo vermek için diyetisyene gittim güzelde başladım sonra devam ettiremedim hamile kaldım falan derken şimdi yine zayıflamak istiyorum ama sürekli halsizlik uyku hali var bende, daha önce insülin direnci olduğunuda söylemişti doktor bu konuda önce dahiliyeye gidiyor mu yani bu konuda dahiliyeye gitsem bakarlar mı bana bilgisi olan var mı?