Alya6161 Kızım 20 aylık evde ölcüyorm 86cm cıkıyor görenler küçük kalmıs diyor sizin bebişler ne kadr böyle sözler duyunca bir anne olarak cok üzülüyorm 😞
leynanin_pembemantosuu Alya6161 doktorunuz normal diyorsa normaldir oğlum 8 aylık 74 cm boyu var bu yüzden zayıf duruyor bizede boyunu uzatcağına yemek yedir kilo alsın diyolar 🤷🏻♀️Diyecek söz bulamıyorum
Bal-Kaymak Alya6161 persentilde bakmak lazım bilmiyorum ama boy genetiktir . Minyon olabilir belki de aslında normal değerdedir herkes çok konuşuyor zaten.
Deneyimsizanne Alya6161 Zaten 20 aylık kız bebek boyu ortalama 83 cm miş. 86 cm ise ortalamanın üzerindedir zaten. Ayrıca siz bakmayın başkalarının yorumlarına Allah sağlık sıhhat versin. Millet yorum yapacak yer arıyor 😏
Zeyno111 Alya6161 Bence ortalamanın üzerinde insanlara neden bakıyorsun canım persentil tablosuna bakabilirsin doktorun aile hekiminde de hemşiren zaten gerekeni söylüyor.
UraSsmom leynanin_pembemantosuu Boyunu ızatacağına kilo aldır diyen insanın beyni varmı gerçekten açıp bakmak istedim şuan 😅
Ebruli101 Alya6161 22 aylık oldu sanırım yaşında ölçülmüstu en son devamlı gidince sıkıntı geliyor insana her ay götürüyordm yaşından sonra bıraktım artık