Fer4hh canım evet öyle ama şimdiki nesil bebekler nazlı ben hergün aglıyordum ama şimdi diyorumki boşuna yıpratmışım kendimi arkadaşımın bebegide senin gibi hem memeyi hem biberonu reddeiyordu kaşıkla denedi kaşıgı sevdi sonra memeye tekrar döndü sende öyle dene çünkü kaşıkla vermen onun için daha zor oluyor memede o çektikçe geliyor