Semra93 Daha önceden ocean mifrofer Damla kullaniyordum.ama içinde şeker dahil birçok şey vardı.o yüzden başka demir ilacı kullanmak istiyorum.tavsiye edebileceğiniz demir ilaclari var mı?
bikerem Semra93 ocean kullaniyoruz memnunum. 7 ay 7 günlük tam kan sayimi guzel cikti cok şükür. Iceriginde seker yok
gizemito Semra93 Nutrigen kullanıyoruz, toz halinde. İçeriği en temiz olanı bu diye biliyorum. Asla kabızlık falan yapmadı
YorgunAnneyimvesselam57 Yorgun-ana microfer iyi gelmiyormu acaba bnde çok eöin olamadım bayadır kullanıyorum hep aynı kan değeri.düşük
YorgunAnneyimvesselam57 Linamommg bnde kullandım bikaç gün kakası çamur gbi oldu kabızgbi oldu bıraktım ozmn
Linamommg ogretmenanneeee pedıa d kulandım ben onceden ıcınde parabem oldugu ıcın doktor yazmıstı halbukı kendı doktoru nese ıkı ay sonra ocean duydum hep cok ıyi dıye doktora sordum ocean kulanımmı olur dedı oda ıyı sedı demırı ıse ferum kulan dedı kendı soledı
Linamommg YorgunAnneyimvesselam57 ben d vıtamının ocean kulanıyorum sadece kan ılacını ferum kulanıyorum doktora dedım ocean kulanımmı yok dedı ferum ıyıdır dedı
Semra93 Tadı falan güzel bebeğim severek içiyor ama pek faydası olduğunu düşünmüyorum.nisasta vişne aroması herşey var sadece demir yok anlasilan.doktorumuz tavsiye etmişti oysaki
Semra93 Linamommg Oecan kullanıyorum d vitamini olarak.ondan memnunum sadece vitamin ve zeytinyağı var içinde.fisfisli olunca kullanımı da kolay