Sevgi1 ahaha aynı ben🙈 bende hemen verin emziriyim diye kacırıyorum hemnde uyutup beşiğine koyuyorum içeri gidip uyudu diyorum ahahah😂 gıcık oluyorum ama kayınvalideyle kayınpeder 1 haftadır gripler dün aradım gelicez iyileştinizmi diye yok kızım gelmeyin tam atlatalım öyle gelin aman cocuga gcmesn dedilee bugn geldilee şap şup cocugu öpüyolar delirdim ya bişeyde diyemedim cocugu aldım uyuttum hemen dün gelmeyin diyosunuz bugün kendiniz geliyosnuz hemde hastayken kendinşze acımıyosanız bebeğe acıyın