Sevgi1 Benimki 3.5aylık kazık kadar oldu 😅 ama napim onunla uyumaya alıştım eşimde bişey demiyo sağolsun alışınca kopması zor oluyo çocuktan çok ben onu bırakamiyorum benim gibi olan var mi merak ettim 😀 oyş daha yeni doğum yapmışsin canım benim hayırlı evlat olsun inşallah seninde gözünaydın 😊 canın nasıl istiyosa öyle davran boşver diğerlerini ben tekim diye öyle bi sorunum olmadı valla 😊 emzirmeyide 3saati geçmesin sakin şekeri düşer sarılık olur falan allah korusun dikkatli ol benim oğlum oldu maalesef